[vc_row css=”.vc_custom_1477203651419{margin-bottom: 0px !important;padding-top: 100px !important;padding-bottom: 100px !important;}”][vc_column][tt_section_title title=”Meest gestelde vragen…” css=”.vc_custom_1527084113374{margin-bottom: 50px !important;}”][/tt_section_title][vc_tta_accordion shape=”square” gap=”5″ c_icon=”chevron” active_section=”1″ style=”classic”][vc_tta_section title=”01. Wat is het verschil tussen marketing en online marketing?” tab_id=”1451413030237-c8faf68f-42bc”][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_single_image image=”2228″ img_size=”350×200″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text]Er bestaan tientallen verschillen tussen traditionele marketing en online marketing. Het grootste verschil is dat online marketing meetbaar is. Enkele andere verschillen; in tegenstelling tot de traditionele marketing kan online marketing al voor een klein budget, is het bereik van uw campagne vele malen groter en is het interactief.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”02. Wat is een landingspagina?” tab_id=”1532205275421-9de6ed89-8004″][vc_column_text]Een landingspagina is een pagina op uw website waarnaar verwezen wordt vanuit andere websites, advertenties of social media kanalen. Neem als voorbeeld een Ads campagne, als u de juiste landingspagina hieraan koppelt zorgt dit voor meer conversie.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”03. Wat zijn USP’s?” tab_id=”1532205431414-4816a6de-daa1″][vc_column_text]USP staat voor Unique Selling Point, eigenlijk zegt de term het zelf al: het gaat om unieke eigenschappen van uw producten of diensten. Hetgeen waarmee u er voor zorgt dat u product of dienst interessanter wordt om bij u te kopen i.p.v. bij de concurrent. Let wel; een USP gaat eigenlijk nooit over de eigenschappen van een product of dienst.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”04. Waar staat SEO voor?” tab_id=”1451413030229-4d1bb7ce-63ba”][vc_column_text]SEO staat voor Search Engine Optimization. Wat vertaald naar het Nederlands zoekmachine optimalisatie betekend.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”05. Wat zijn SEO werkzaamheden?” tab_id=”1451414673742-1d4dd119-b6cd”][vc_column_text]Met SEO werkzaamheden zorgt u ervoor dat de posities van een website worden verbeterd in zoekmachines, dit doet u door middel van het schrijven van goede content, linkbuilding en daarnaast zorgt u ervoor dat de website technisch goed in elkaar zit.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”06. Waarom wordt mijn website niet gevonden?” tab_id=”1451414028778-fa4455a0-cf9a”][vc_column_text]Vergelijk het met het kopen van een nieuwe telefoon en uzelf afvragen waarom niemand u belt. Het is belangrijk dat u laat weten dat u een nieuw nummer hebt, of in dit geval, een website. Dit doet u door de juiste zoekwoorden in uw content te gebruiken, links naar uw website te verzamelen en te voorkomen dat uw website wordt aangemerkt als spam.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”07. Wat is een keyword?” tab_id=”1451415051759-a07e803c-adef”][vc_column_text]Een keyword is een woord of een groep van woorden die als zoekterm in de zoekmachines wordt gebruikt. De resultaten van de zoekopdracht tonen de webpagina’s die voor dat keyword het meest relevant zijn.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”08. Waar staat SMM voor?” tab_id=”1451415105768-8f66a3b0-9d13″][vc_column_text]SMM staat voor Social Media Marketing. Veel van uw fans en potentiële klanten zijn al te vinden op Facebook en andere Social Media. Door als organisatie met de perfecte strategie ook op Social Media zichtbaar te zijn, zorgt u onder andere voor betrokkenheid onder uw fans.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1451416204721{padding-bottom: 100px !important;}”][vc_column][tt_section_title title=”Vragen over Facebook (SMM)” css=”.vc_custom_1532204719017{margin-bottom: 50px !important;}”][/tt_section_title][vc_tta_accordion shape=”square” gap=”5″ c_icon=”chevron” active_section=”1″ style=”classic”][vc_tta_section title=”01. Hoe maak ik een Facebook account aan?” tab_id=”1451414373051-f924f1fa-99f6″][vc_row_inner css=”.vc_custom_1451416065021{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_column_inner width=”5/12″][tt_popup cover_image=”2229″ source_url=”https://vimeo.com/157070356″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”7/12″][vc_column_text]Voer de volgende stappen uit:
- Ga naar facebook.com
- Voer uw naam, e-mailadres of mobiele telefoonnummer en uw wachtwoord, geboortedatum en geslacht in.
- Klik op ‘Een account maken’.
- U moet uw e-mailadres of mobiele nummer bevestigen om het maken van uw account te voltooien.
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”02. Hoe krijg ik meer likes op Facebook?” tab_id=”1451414373122-a260184e-f230″][vc_column_text]Om meer likes te krijgen op Facebook moet u de juiste content plaatsen, denk hierbij aan berichten die voor veel interactie zorgen. Stel bijvoorbeeld een vraag, zorg voor korte berichten en plaats berichten op het moment dat de meeste gebruikers online zijn. Op deze manier heeft u de meeste kans op interactie met uw likers, en dit helpt natuurlijk weer mee om nieuwe likes op uw pagina te krijgen. Uw bericht wordt immers door steeds meer mensen gezien. Daarnaast kunt u ook nog een ‘Vind ik leuk’ button op uw eigen website plaatsen.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”03. Hoe adverteer ik op Facebook?” tab_id=”1451414373198-78880625-e30f”][vc_column_text]In het gedeelte Advertentiebeheer van Facebook kunt u een advertentie maken. In het kort neemt u de volgende stappen voor een succesvolle campagne.
- Klik in Advertentiebeheer op Campagne maken
- Kies een advertentiedoelstelling. Wilt u meer bezoekers op uw website of meer downloads van uw mobiele app? Binnen de doelstelling kunt u dit aangeven en finetunen.
- In de volgende stappen kunt u uw advertentie precies opstellen hoe u wilt. Vervolgens stelt u de doelgroep in, het budget, de afbeeldingen en natuurlijk de tekst van de advertentie.
- U kunt de resultaten van de advertentie zelf goed bijhouden en op die manier uw advertentie bijstellen voor een optimaal resultaat.
[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”04. Wat is een conversie?” tab_id=”1451414715599-b88f780f-e338″][vc_column_text]Een Conversie is de omzetting van een bezoek aan uw website naar een bepaald conversiedoel, denk hierbij aan bijvoorbeeld een verkoop of een aanmelding voor een nieuwsbrief. Dit wordt vaak uitgedrukt als een percentage van de bezoekers dat daadwerkelijk overgaat naar het conversiedoel.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]