Branding
Met zestien premium en professioneel gemaakte Photoshop-bestanden kunt u heeft Innova Design een indrukwekkende resultaten kunnen produceren voor hun bedrijf. Met een vleugje natuur in hun branding presentaties, website elementen, Instagram-, & Facebook pagina’s. In Crazy4Bambu branding toont natuurlijke elementen, waaronder natuur, bamboe en zachte schaduwen, waardoor een stijlvolle en serene uitstraling ontstaat.
SEO & Functionaliteit
Of u nu een nieuwe site bouwt of een oude verbetert, SEO moet een grote rol spelen bij het optimaliseren van de digitale strategie en voetafdruk van uw merk. Niet alleen dat, maar een technische SEO-expert kan ervoor zorgen dat uw website optimaal functioneert, snel wordt geladen en een uitstekende gebruikerservaring biedt.
Results
Als eigenaar van een WordPress-website zijn er veel voortdurende vereisten voor het onderhouden van uw website die misschien niet altijd de moeilijkste of meest uitdagende taken zijn, maar soms een beetje tijdrovend kunnen zijn. In plaats daarvan kunt u uw dagelijkse bezigheden stressvrij uitvoeren, wetende dat we uw website controleren en onderhouden.
25% less CTR
20% less CPA
272% ROI
8452 Unique Visitor
Wat wij hebben gedaan voor Lufo:
Logo Design
Lufo is een productie bedrijf dat al bestaat sinds het jaar 1983. Het bedrijf had een bedrijfslogo en zij hebben ons ingehuurd om hun huidige logo te updaten. Hun doelstelling was het huidige logo gebruiken en het woord ‘lekker’ toevoegen. Waarbij het ontwerp zo herkenbaar mogelijk moest blijven. Hieraan hebben wij voldaan door een combinatie te maken tussen het huidige logo en het woord ‘lekker’. Het woord lekker hebben we bovenaan geplaatst zodat deze duidelijk zichtbaar is. Tevens hebben we gekeken naar een goeie kleuren combinatie die paste bij het huidige ontwerp. Het woord ’lekker’ is door zijn afscheidende kleur duidelijk zichtbaar.
Waardoor de verhouding in grote, in vergelijking met het huidige logo, het woord “lekker” niet te onderscheidend maakt. De nieuwe tekst bovenaan het logo behoort niet het eerste herkenningspunt te zijn. Door verschil in kleur en groten toe te passen hebben we dit weten te bereiken. De nieuwe tekst is onderscheidend, duidelijk zichtbaar maar niet het eerste herkenningspunt.
WordPress website
Lufo heeft met onze ontwerpers om de tafel gezeten om te brainstormen over hun wordpress websites. Hierbij hebben ze aangegeven dat de website een dynamische uitstraling moet krijgen. Ook is er aangegeven dat men een blog willen starten waarbij ze artikelen kunnen plaatsen over hun aanbiedingen, ontwikkelingen en overige zaken. Hierbij was het van belang dat er een direct link komt naar de officiële website.
Voor Lufo was het belangrijk om een verkooplocatie tool op de website te plaatsen zodat de consument, hun directe klanten, de groothandel en detailhandel hun producten en verkooplocaties op gemakkelijke wijze kunnen vinden.
Dit is uitgewerkt in een overzichtelijk en strak design; makkelijk te navigeren voor de bezoeker, maar ook gemakkelijk te beheren.
Om die dynamische uitstraling te creëren is ervoor gekozen om de producten visueel weer te geven, de teksten vlot en persoonlijk te maken. Om zo de aandacht te trekken van de lezer.
Social Media
Lufo maakt ook gebruikt van Social media. Hierbij is het van belang dat het blog wordt gelinkt met de Social media account van het bedrijf en de officiële website.
Als het waren hebben we een driehoeksverhouding gecreëerd tussen de website, de Social media kanalen en de blog website. Zodat de gast vanaf alle kanalen optimaal geïnformeerd wordt over het bedrijf. De kanalen zullen in contact staan met elkaar, waarbij het doel ligt op ondersteuning van elkaar door extra informatie te verstrekken.
Het blog met doel als informatie te verstrekken over recepten, weetjes, enz. om interactie te creëren met de consument. Social media kanalen als informatie bron voor nieuwe producten, updates en aanbiedingen. De website als verkooppunt, informatie bron voor de levering, verkoop, en bedrijfsgegevens. Deze combinatie is zorgvuldig uitgelijnd om optimale informatie te verstrekken richting de consument en aandacht te vestigen op de producten en het bedrijf.
Voorbeeld:
Elke blog post zal via een bericht op de social media kanalen worden gedeeld, zoals Facebook, Instagram en Google+. Tevens zal elke post op Social media een link richting het blog en officiële website bevatten.
Print werk
Innova Design heeft verschillende print materialen gemaakt voor in de winkel om de Lufo producten te promoten. Lufo produceert namelijk een grote verscheidenheid aan maaltijd componenten en kant-en-klare maaltijden en gerechten met een Surinaams karakter voor zowel de voedsel industrie als voor de eindgebruiker. Hierbij valt te denken aan een scala aan verschillende Surinaamse gerechten / belegsoorten voor broodjeszaken, kant-en-klare Surinaamse gerechten en overheerlijke vlees- en worstsoorten. Voor deze onderdelen is allemaal apart printwerk geleverd, om te voldoen aan de diversiteit en uiteenlopende behoeftes van de doelgroep.